At Blog to fb At Blog to fb At Blog to fb
Home » , , , , , » Projek makanan ringan (kerepek)- Umi Enterprise

Projek makanan ringan (kerepek)- Umi Enterprise

Written By Unknown on Sunday 4 August 2013 | 17:02


Tidak kira siapa anda, apabila berada di sekitar pekan Banting atau daerah Kuala Langat khususnya, sudah pasti akan mencari lokasi industi pembuatan kerepek yang menjadi sebutan disini. Banting sememangnya sinonim dengan industri kerepek. Jadi tidak hairanlah jika ada penggemar-penggemar kerepek dari luar daerah ini seperti Kuala Lumpur, sanggup datang kesini untuk merasai citarasa kerepek yang sebenar.


Di Kampung Bandar industri kecil pembuatan kerepek ini sebenarnya sudah lama bertapak. Umi Enterprise adalah salah satu dari pengusaha yang berjaya dalam industri kerepek di Kampung Bandar. Produknya yang tidak hanya berasaskan ubi dan pisang sahaja, malahan bahulu dan beberapa jenis kuih lain turut diproseskan disini.


Pasaran Umi Enterprise ini lebih tertumpu di Kawasan Kuala Lumpur. Sekiranya anda penduduk di Kuala Lumpur, sebenarnya tidak bermasalah untuk mendapatkan produk dan mencari Umi Enterprise ini. Mereka berada di pasar malam Kampung Batu Muda pada petang Rabu dan Pasar Tani Taman Permata pada pagi Sabtu.


Umi Enterprise juga sedia menerima tempahan secara pukal dengan menawarkan harga yang terbaik untuk kepuasan anda. Jika anda tiba di Kampung Bandar, Jangan lupa singgah di kilang Umi Enterprise untuk mendapatkan buah tangan dari daerah Banting.


MAKLUMAT

UMI ENTERPRISE
lot 214, Jalan Kurau, 
Kampung Bandar, 42700 Banting.
Zamzaini @ Along - 013-6413435
http://www.facebook.com/zamna.ejam

PETA LOKASI


Share this article :

0 comments:

Post a Comment