At Blog to fb At Blog to fb At Blog to fb
Home » , , , , » Tabung Warisan Anak Selangor (TAWAS)

Tabung Warisan Anak Selangor (TAWAS)

Written By Unknown on Sunday 14 July 2013 | 15:20


Pada usia 18 tahun, anak-anak ini yang mendaftar dengan TAWAS berpeluang menerima RM 1,500.00.

Tabung Warisan Anak Selangor atau singkatannya TAWAS, merupakan antara projek penting dalam agenda Merakyatkan Ekonomi Selangor (MES) Fasa 1. TAWAS beserta logonya selamat dilancarkan secara rasmi bersempena dengan Sambutan Ambang Merdeka Peringkat Negeri Selangor pada 30 Ogos 2008.

Kerajaan Negeri Selangor akan menghadiahkan tabung simpanan sebanyak RM 100.00 bagi setiap pendaftaran TAWAS yang berjaya. Pada usia 18 tahun, anak-anak ini berpeluang menerima RM 1,500.00 seorang hasil daripada pelaburan dalam TAWAS.

Sebagai usaha berterusan membawa manfaat TAWAS kepada rakyat Negeri Selangor, kini kempen penyebaran maklumat dan pendaftaran peserta di setiap kawasan wakil rakyat di seluruh Selangor.

Risalah dan borang pendaftaran TAWAS juga diedarkan di semua Jabatan/Agensi Negeri, termasuk semua Pejabat Daerah dan Tanah dan semua Pihak Berkuasa Tempatan di Negeri Selangor. Kini pihak TAWAS menyediakan pendaftaran secara 'On-Line' bagi mempercepatkan dan mempertingkatkan lagi usaha untuk memberi manfaat kepada rakyat Selangor.

Laman web rasmi Tawas: tawas.org.my
Semakan pendaftaran Tawas: Klik DI SINI
Pendaftaran Tawas atas talian (online): Klik DI SINI


Share this article :

0 comments:

Post a Comment